5 saker du inte visste om Justin!!





1. Han har varit vegetarian
2. När han äter pizza luktar han på den innan han äter den.
3. Justin Biebers favoritmat är spaghetti Bolognese.
4. Justin Bieber växte inte upp rik.

"Jag växte upp med inte mycket pengar, sade han. "Jag bodde hos min mamma. Min mamma och pappa skiljdes när jag var väldigt ung. Jag hade ett förhållande med min pappa, men de delades upp. Så jag var med min mamma. Och ibland med min mamma. ... Jag hade inte mycket pengar, men jag visste inte det. När jag var ung,hade jag allt jag ville ha. jag spelade sport. Jag hade kläder. Men nu ... är i mitt inlägg att jag nu bara som ser tillbaka, jag är så välsignad. "

5.För  Första gången Justin Bieber skulle åka flygplan var den gången då han skulle träffa mannen som skulle bli hans manager.
Scooter Braun, tidigare verkställande makten på So So Def Recordings, upptäckte Justin på YouTube och flög tonåringen till Atlanta från Ontario, Kanadarsta gången Justin Bieber skulle åka flygplan var den gången då han skulle träffa mannen som skulle bli hans manager.
Scooter Braun, tidigare verkställande makten på So So Def Recordings, upptäckte Justin på YouTube och flög tonåringen till Atlanta från Ontario, Kanada..



Det kommer  mer sen;)(L) //Maja & Cicci


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0