Visste ni att Justin...

Visste ni att Justin.....


♥ Äger ett par gucci-skor värda ca 3,800 kr?

♥ Älskar när en tjej kysser han på halsen? (;

♥ På morgonen duschar, borstar tänderna, klär på sig, äter och kollar på sig själv i spegeln och säger "yeaaaah man", haha :D

♥ Sa en gång: "Jag bryr mig inte om min tjej är lite pervers, jag menar jag vill ju ha roligt med henne" hahahah

♥ Gillar inte katter så mycket för att han en gång drömde att en katt bet honom?

♥ Kallar alla beliebers för sina flickvänner! :D

♥ Har två teddybjörnar, en vid namn Mr. Bear och en Willis! Haha

♥ Använder colgate-tandkräm!

♥ Pratade mycket i skolan så han hamnade i problem?

♥ Hade 1,000,000 followers på twitter den 30 Januari 2010?

♥ Måste skicka bilder på hans outfit till sin "swagger coach" Ryan och få godkänt om de är ifrån varandra? :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0