svar till Mimmi <3

mimmi om bilder från israel:
Kan ni inte skriva typ en text om alla, asså cicci, maja och carmen.
Typ om er själva, hur gammla ni är vad era intressen är, vart ni kommer ifrån och så?
Det skulle vara lite kul:)


svar från cicci : sorry.... har inte sett komentaren förut :/
jag kan berätta lite kort om mig nu iaf =)

jag heter cecilia godoy johansson och fyller 13 i juni ;)
jag gillar många många olika saker t.ex. vara ute och gå , älskar djur, vara med kompisar, gå på stan och prova på nya grejer ( oftast). justin är min största idol och han är allt för mig! men min familj oxå och självklart vännerna <3
jag kommer från sverige och bor i västerås som ligger nära stockholm.  min pappa kommer från chile och min mamma från sverige  :) jag kan eller jag vet inte om jag kan så mycket spanska , alla säger det men det känns typ som om jag suger på det :P ja vad mer ska jag berätta ? vi kanske borde ha en fråge grej där ni får ställa frågor om oss m.m ? det kanske skulle vara något ? ;) <3

Kommentarer
Postat av: mimmi

Vad kul o veta, vilken fin blandning:)



Ja ni borde ha någonn sån där fråge grej:)

2011-04-24 @ 09:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0