JUSTIN FÅR SIN EGEN GATA





Bör Selena Gomez vara orolig? Efter allt, det finns en ung dam i en liten stad i närheten av Dallas som gav Justin sin egna gata! Det stämmer. Caroline Gonzalez, 11, som fick namnet "borgmästare för en dag" i Forney, Texas, efter att ha vunnit en tävling utformad för att väcka regeringensintresse för ungdomar, slösade ingen tid på att använda sin makt för, eh, goda syften.

"Eftersom jag verkligen gillar Justin,"
svarade Caroline till E! Nyheter när hon blev tillfrågad varför hon bestämde sig för att göra detta till det första på hennes arbetsplan. "Jag gillar hans musik och jag gillar honom. Och jag tänkte, varför inte ha en gata i min hemstad döpt efter min favorit sångare?"



- eNewsCaroline Gonzalez, Justin Bieber

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0