The Girl With Big Dreams Chapter 1

Jag vaknade av att solen lyste igenom gardinerna
jag gick till garderoben och hämtade par chinos och en tröja med texten "heart breaker"
tycker det passar mig :)

ohh...nej glömde jag och berätta om mig själv i alla fall.
Jag heter Rebecca men kallas för becca och är 16 år, jag bor i Washington
och går i high school men min pappa bor i NYC för att han jobbar där.
jag fattar mig inte på en del tex. killarna i High School dom är efter mig 24/7
jag gillar inte ens dom! Jag är skolans bortskämda unge
När jag klätt på mig så smsar jag till Trivia och Jazmine

Jag: träffas hemma hos mig nu ?

Jazzii: Ahh vi kommer nu :)


jag hör att dom kommer in igenom dörren då ropar jag
JAG ÄÄR HÄR UPPPE!!!
dom kommer upp och båda tar fram sin laptop,

-Vahh? vad gör ni ? jag hade tänkt att vi skulle till stranden?

-Nejj! kom nu och titta:D

-jag satte mig ner och tittade det var bara Justin Bieber som sjöng, jazzy och Trivia bara satt där och "awwade"

-Åhh.. kolla vad söt :)

Jag tog fram min rosa laptop, och sökte på Justin Bieber han var faktiskt ganska söt, jag började gilla honom mer och mer.
Tillslut så skulle jag in på tinychat/chattroulette och titta det är alltid roligt,

AGGGGHHHHHHHHHHHHH...OHH MY GAASH IT'S JUSTIN:O
jazzy och trivia tittade på mig dom skrek också

det var helt otroligt Justin var inne på tinychat/chattroulette
vi började prata med han mer och mer men till slut så.... 

_____________________________________________________________________________________________________________


Av: Carmen

nu blev det lite kort men ville göra det lite spännande;)

KOMMENTERA!:)


Kommentarer
Postat av: Miranda

SKIIT BRAAA!!! ;)

2011-02-12 @ 13:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0