I Hate My Self !

jag hatar verkligen mig själv nu !


ni kommer tycka att jag e helt jävla dum ihuvudet !

NÄR JAG VAR I CHILE VAR JUSTIN BIEBER DET OXÅ !!!!!!!!!!!!!!!!!!


aa precis justin bieber och selena var där!
jag visste inte det min kusin som oxå är ett litet bieber faaans sa det idag !

han hade en konsert!

jag kunde med bara mina pengar som jag hade med mig bjudit hela min släckt för att gå på hans konsert!

biljetterna kostade ca 15-30.000 pesos !

i svenska kronor är det bara jävla fucking 225-440kr för en biljett!

det e så jävla billigt !!!!

och Selena Gomes  stod på en scen i en park så min kusin kom dit och såg henne.

asså fattar nu vad jag missade!??

en konsert med justin på ca 300 kr för en biljett!

this is so sik!! stavning ?

komentera hur jävla dum ihuvet jag är  snälla jag förtjänar det !!!!!!!!!!!!!!!!11




// puckot nr 1  cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0