The Girl With Big Dreams Chapter 2

det var helt otroligt Justin var inne på tinychat/chattroulette
vi började prata med han mer och mer men till slut så.... 

_____________________________________________________________________________________________________________

visade det sig att det var en poser som filmat från youtube



1 dag senare...

jag gick ner för att äta frukost jag ropade

MAMMA?

skulle inte förvåna mig om hon inte hörde, inte när vi har största huset i stan
jag gick till kylen så hängde det en lapp

och det stog: God morgon gumman jag är och handlar:)!

när jag hade druckit upp min juice så gick jag upp för att borsta mitt bruna hår och satte på lite mascara
och bytte till ett linne och ett par shorts med låga converse,

sen så ringde jag Trivia...

*RINGER TRIVIA*

-Hey Trivia, det är Becca har du lust och träffa på stan och ta med dig Jazmine:)

-Ahh, visst men kan vi inte dra till stranden först, haha Justin är säkert där;)

-Hahha, jättekul;)aja men vi ses på stranden om 10 minuter;)

5 minuter senare...

jag bestämmde mig för att gå 5 minuter tidigare jag gick på stranden och kände hur vinden blåste genom mitt hår det var skönt, men det hade varit bättre om Justin hade varit har sa jag till mig själv..

-Becca, hör jag någon ropa!

-Trivia!

-jag gick fram till henne... men vart är Jazzy?

-hon skulle till sin syster i New york

-aha, så det blir bara jag och du?

-ahh antar det,

vi gick och gick, pratade om allt möjligt medans vi gick så tittade vi neråt så det gjorde lite ont i nacken så jag tittade upp medans Trivia tittade ner... helt plötsligt sa jag

- TTTriviaa, skojade du när du sa att Justin skulle vara på stranden? sa jag med en hög röst

-Hahha, klart jag gjorde;)

-NEJJJ!!! DET GJORDE DU INTE TITTA FRAMFÖR DIG:O

-OHH MY GASH!


vi sprang fram till Justin asså vad i hela världen gjorde han i Washington?
han skulle köpa glass såg det ut som så vi ställde oss bakom han och fnissade
vi visste inte vad vi skulle göra för han gillar inte fanns som typ attackerar han
så vi ställde oss i kön bakom han, han hörde hur vi fnissade och vände sig om

-Ohh..Hey shawtys;)

-Omg, is that really u?

-Bhaha yes it is;)

vi satt och pratade med han en stund, men så fick jag tanken är det här ens verkligt?

Jag viskade till Trivia

-Väck mig inte om det är en dröm

-Haha, det är ingen dröm, Jazzy missar något jätte stort...

-ahh, verkligen

___________________________________________________________________________________

Av:Carmen


Lite tråkig:S


KOMMENTERA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0