The Girl With Big Dreams Chapter 3

Jag viskade till Trivia

-Väck mig inte om det är en dröm

-Haha, det är ingen dröm, Jazzy missar något jätte stort...

-ahh, verkligen

___________________________________________________________________________________


vi satt och pratade en stund, men jag kunde fortfarande inte fatta att det här hände på riktigt så jag
fick inte fram några ord, men till slut så frågade jag Justin hur länge han skulle vara i Washington,
-ehhm...Justin hur länge ska du stanna kvar här?
-ohh...bara i 2 veckor, har en konsert dom närmaste dagarna! sa han och blinkade med ena ögat;)

-haha ohh....jag vet inte vad ni heter ens?;)
-Rebecca och Trivia sa vi i mun på varandra.
-fina namn:)

REBECCAS PERSPEKTIV:

bara 2 veckor? tänkte jag för mig själv...
det ringde på min mobil jag tittade på skärmen det var mamma:
Rebecca: Hey mamma!

Mamma: Hey Becca, har du lust och komma hem NU:)?

Rebecca:M-M-Men...

Mamma: INGA MEN


jag la på...och berättade att jag skulle hem innan mamma skulle bli arg Trivia följde också med..
vi fick en varsin kram av Justin och han sa att vi skulle träffas mera, men hur vi hann inte få hans nummer:O
PÅ VÄGEN HEM:

-SHIT vi har pratat med justin shit jag tror inte det, varför skulle mamma förstöra precis då?
-Asså Jazzy missar något helt stort




nu var vi hemma

jag öppnade dörren och gick in med Trivia sen så skrek jag på mamma vad hon ville
hon kom ner och såg nervös ut...konstigt
det är en sak jag vill berätta fick hon fram

vad!!? sa jag och lät lite rädd.

Jo det är så.........


___________________________________________________________________________________


Av:Carmen


minst 3 kommentarer så får ni en till idag :)






Kommentarer
Postat av: issa :)

oog my gosh va bra novell undrar verkligen vad hennes mamma ska säga, fortsätt !!<33

2011-02-11 @ 08:11:47
Postat av: sofie

ni skriver verkligen en bra novel jag ser i fram emot chapter 4 :D :) :D

2011-02-11 @ 08:13:44
Postat av: sofie

ni skriver verkligen en bra novel jag ser i fram emot chapter 4 :D :) :D

2011-02-11 @ 08:13:59
Postat av: Mianda

SUPER BRA! EN TILL IDAG! PLEASE! :D

2011-02-12 @ 13:19:22
Postat av: Beckis

Bra novell! <3 :D

2011-03-10 @ 20:49:31
URL: http://igotbieberfever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0