The Girl With Big Dreams Chapter 6

- trivia, hur hittade du henne ?
- jag hörde att hon ropade på mig men jag visste inte vart det kom ifrån så jag gick runt och letade efter henne och sen så ramlade jag på någonting och det var rebecca ....

- okej men vet ni om hon kommer att klara sig ?


- jag , jag vet inte .....






- rebeccas mammas perspektiv :

vi åkte till sjukhuset, och en doktor fick undesöka henne.

- hej !
- hej !  kommer hon att bli bra ?
- ja hon kommer att vara helt återställd om 2 dagar !
- va bra, är hon vaken? kan jag komma in ?
- självklart

rebeccas perspektiv :

jag vaknade av att någon sa hallå till mig
det var en sjuksköterska.
jag fattade ingenting??  men så berättade hon om allting som hade hänt ..


trivia och mamma kom in

- trivia blev jag justins one less lonley girl !!??
- ja kommer du inte ihåg?
-nej eller jag är för trött för att tänka just nu ... haha
-hahah

- hej mamma !
-hej becca sa hon och kom fram och gav mig en kram.
- ska vi åka hem nu ?
- ja om du vill det ?
- ja, trivia du kan följa med om du vill, och så kanske du kan sova över ?
- jaa jag vill jag ska bara ringa och säga till ...




vi skyndade oss snabbt ut , för jag rent ut sagt HATAR sjukhus !
vi satt oss i bilen och åkte hem.
när vi var framme så gick jag och trivia upp på mitt rum.
jag satt på mig min rosa mjukisdress.



sen gick jag in till toaletten och för att ta bort sminket...

när jag kollade mig i spegeln så såg jag ett halsband med en med en liten portmonnä på
jag hade inte den innan jag gick till konserten ?
jag öppnade den och där i var det en liten lapp..




hej rebecca!
jag kommer ihåg dig från stranden
och valde att du skulle bli min one
less lonley girl ikväll.
jag är inte säker på det här men kolla på baksidan av lappen :)

här är mitt nummer om du vill träffas någon gång? <3

************

då ses vi kanske igen ?
snälla ge inte ut mitt nr till någon ...





jag fattade absolut ingenting hade jag fått hans nummer ?!!

JUSTIN BIEBERS NUMMER aaahhh   !!!!!!!!!!


- TRIVIA , TRIVIA!!
- vad är det ?
jag gick ut från toaletten och visade henne lappen.

- omg ring han !
- nu , nää.. jag vet inte?  vad ska jag säga ?
" hej det är rebecca från stranden du vet , jag fick ditt nummer ska vi träffas eller" ?
- nej så kan jag inte sääga
- okej  nej det har du rätt i men säg typ    hej det är rebecca sen får han säga resten ...




justins perspekiv :



när jag skulle sjunga låten one less lonley girl så såg jag en tjej hon var jätte söt och hade ett sjukt sött leende.
jag tyckte att jag kännde igen henne men nej det var inte hon eller jag tror inte det iallafall?...
jag gick snabbt bakom scenen för att hämta en choklad ask och rosorna när jag skulle gå ut i gen så sag jag att det var hon! det var hon från stranden !
jag gick till mamma och frågade henne om jag kunde "låna" hennes halsband med en portmonnä på och så skrev jag en liten lapp till rebecca ...


sen gick jag ut till henne och sjung


hon var verkligen vacker !  hon var världens finaste tjej jag har sett:)
jag drunknade in i hennes guld bruna ögon
jag hängde snabbt på halsbandet och kramade henne och viskade i hennes öra

jag kommer ihåg dig från stranden.
men jag var inte riktigt säger om hon hörde för alla faaans stod och skrek som galningar.
sen gav jag henne en liten puss på kinden och jag såg hur hon rådnade
hon var verkligen söt när hon gjorde det och så fällde hon en liten tår. sen gav jag henne hennes rosor och choklad asken sen gick hon in bakom scenen .

när konserten var slut skyndade jag mig snabbt bakom scenen men hon var inte kvar :*(
vart hade hon tagit vägen ? ville hon inte träffa mig ?

jag tod bilen hem och satt mig i soffan ...

jag satt på tv:n  och set kom upp en bild på mig när jag kramade om rebecca
jag ville verkligen träffa henne det ända som gällde nu var att hon ringde för hur skulle jag annars kunna träffa henne ?


jag hörde hur min mobil plötsligt började pipa till jag svarade

- hej det e justin
- hej !!
- vem är det ?
- thihihi
- hallå?! är det några faaans ?
- nej eller jo menar jag, det är rebecca ...



undrar vad dom kommer att säga och om dom kanske bestämmer att träffas ?
vi få se ..
det blev ganska lååångt:)

komentera och säg vad ni tycker ! för vi älskar er och komenatarer

;)

/cicci






















Kommentarer
Postat av: frida

Vilken bra "berättelse" ni skriver,

så gärna mer haha:)

2011-02-21 @ 16:45:03
URL: http://ffridahannahoggren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0