The Girl With Big Dreams Chapter 5


vaa, vänta tänkte jag för mig själv kallade han nyss mig för sweetie?
JJA FAN DET GJORDE HAN :O
han stog och kramade mig under låten och gav mig rosor
låten var nästan slut.....
_______________________________________________________________________________________________


REBECCAS PERSPEKTIV:




nu var låten slut och kenny tog mig ner från scenen.(bakom scenen)


- vänta här så länge  sa kenny
okej ...



varför skulle jag vänta , trivia kanske skulle bli orolig ?
jag bestämmde mig för att gå ut till trivia och säga att kenny
sa att jag skulle vänta ...
när jag kom ut så såg jag trivia, hon såg sig oroligt omkring.

jag roppade på henne men hon hörde inte  mig
jag kännde hur alla verkligen tryckte på.

plötsligt fick jag en knytnäve rakt i magen och en smäll på halsen!
jag kännde hur hur jag inte fick luft och sen blev allt svart ....

trivias prespektiv:


jag hörde att rebecca roppade på mig men jag såg inte vart i från det kom så jag
började att leta efter henne ...
plötsligt så snubblade jag över något och  rammlade!

det var rebecca!!

-  rebecca ??  hallå ????!!!
- hör du mig , vad har hänt !??

hon svarade inte mig ? varför låg hon här??! hon hade skrap sår på fingrarna och armarna.


jag tog upp henne och tog henne ut till bänkarna där vi hade stått i kö .
jag ringde ambulansen och hennes mamma.


20 minuter tidigare ....


rebeccas mammas perspektiv:

jag satt i soffan och kollade på nyheterna.
hoppas att rebecca och trivia hade det trevligt nu...

jag hörde att min mobil ringde och svarade, det var trivia ??

- hej trivia !
- hej sofia ! du måste komma hit nu !!
- jaha har konserten redan slutat?
- nej rebacca har svimmat jag hittade henne på golvet och jag har
ringt ambulansen!!
- men? hur ?? vaa? jag kommer direkt!

jag tog på mig skorna och sprang till bilen


när jag var framme så gick jag in till Èntren och såg trivia med rebecca .
och så stod det 2 ambulansmen där ...

- ååh rebecca !!!
- vad har hänt ?!

- vi vet inte riktigt men vi tror att hon  har blivit ner klampad av några där inne , sa en ambulansman

- trivia, hur hittade du henne ?
- jag hörde att hon ropade på mig men jag visste inte vart det kom ifrån så jag gick runt och letade efter henne och sen så ramlade jag på någonting och det var rebecca ....

- okej men vet ni om hon kommer att klara sig ?


- jag , jag vet inte .....




va spännade ??

undrar om hon kommer att klara sig ? hoppas det ...


kommetara och säg vad ni tycker?

/ cicci <3

om vi får mer än 7 komentarer så kommeer det en till ikväll av någon av oss ;)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0