The Girl With Big Dreams Chapter 7


jag hörde hur min mobil plötsligt började pipa till jag svarade

- hej det e justin
- hej !!
- vem är det ?
- thihihi
- hallå?! är det några faaans ?
- nej eller jo menar jag, det är rebecca ...



-hej rebecca
- hej , vad ville du eftersom att du gav mig ditt nummer ? :)
- eeh jo jag undrade om du ville träffas.?  och du var verkligen sjukt vacker på scenen idag ...
- vill du träffa mig ?? okej när?  aww,  tack du var oxå jätte snygg o söt! jag kännde hur jag började att rådna, vill justin bieber träffa mig ??!  trivia försökte verkligen att hålla sig från att skrika XD

- hehe inte lika söt som du '!  sweetie ;P vi kan väl träffas idag ?
- idag men det är ju så sent
- det gör väl inget , vad sägs som inatt kan jag at med mig christian oxå ?
- okej inatt när ? :O  okej gör det jag tar med mig min kompis trivia
- ja gör det , jag ringer dig när vi kan träffas ? :P
- okej hejdå
-hejdå! puss sweetie ! :)


rebeccas perspektiv:-


omg justin ville träffa mig rebecca ( kommer inte ihåg effternamnet) !

- omg omg omg omg rebecca vi ska träffa justin bieber inatt !!!!!!!!
- aaahhhhhhhhhh  jag vet !!!!!!!!!!!
- vad ska jag ha på mig !??  får vi för din mamma ? :O
- nej tror inte det och om vi frågar så kommer hon att bli misstänksam och gå upp i rummet och då är vi borta...
eller nått sånt...
- okej men då får vi smyga oss ut i natt då ?
- mm, fett kul det ska bli , juste christian ska följa med
- jag vet jag hörde det ;P


vi fixade oss i ordning och klockan började att närma sig 0.00
jag tror att mamma redan hade somnat ....


justins perspektiv :


jag la på och ringde chris

- hey bro !
- hey  justin !
- jag ska ut inatt och träffa ett par tjejer vill du följa med ?
- du behöver inte ens fråga självklart ska jag med om vi ska träffa ett par tjejer !
- hahaha men kom hem till mig nu då
- okey i coming now !
- good bye
- bye

jag satt på mig mina svarta jeans och en lila tröja till plus ett par converse
sen kom chris och jag ringde becca :D

- hey , kan vi träffas nu
- heey ja
- okej st.louise park (kom bara på någon )
- okej hejdå är där om 3o minuter kanske
-ok  bye sweetie !!
-hehe herrå


jag och chris började och gå ....

beccas perspektiv :


vi smög tyst och sakta ner för trappan och förbi mammas rum
sen trippade vi ut till hallen och snabbt ut genom dörren.
sen gick vi genom skogen till parken
vi såg att justin och christian stod där
trivia fick en liten tår men torkade snabbt bort den ...

vi små sprang lite och nu började justin och christian gå emot oss

- hej trivia och becca sa christian
- hej becca och trivia sa justin
- hej christian och justin sa vi samtidigt
-  nej nej kalla mig chris ;)
-hahah kalla mig MR. jb hhaha skoja bara !
- hahah
- så vad ska vi göra ?
- vi kan väl bara snacka o ta det lungt, chilla ni vet ?
- ja
- men det finns bara 2 platser på bänkarna , kan jag och becca sitta här och ni sitta någon annas stans ?
- ja ofc men då går jag och bruden trivia till en bänk                                        20 meter bort ?;)
- haha okey



vi gick och satt oss vid en bänk och det gjortde chris och trivia oxå.


justin var verkligen fiiiiinn han måste vara den sötaste killen i världen hans ögon tindrade av lamborna det var verkligen mysigt ! han såg glad ut men samtidigt överaskande och lite hemlighetsfull


bilder från hur parken ungefär ser ut om man tar bort bilarna ;)


justins perspektiv:

rebecca var så fin !! hon är verkligen underbaraste tjejen i världen hennes ögon , jag drunknar i dom
jag ville bara kyssa henne men hon kanske skulle tycka att jag gick fram för fort och så ville hon inte träffa mig mer ! ;(
jag kännde verkligen hur jag drogs till henne det var som en dragningskraft allt blev mer romantiskt jag drogs närmare och närmare tillslut  var det bara 1 cm från våra läppar , sen kysstes vi och kyssen gick över till hångel jag ville aldrig släppa henne jag ville att hon för alltid skulle vara min bara min jag tror att jag älskar henne det går inte att motstå henne jag vill ha henne här och nu hon får aldrig lämna mig !
plötsligt avslutade hon och fällde en tår sen sprang hon iväg , hade jag gjort någor fel !? nej jag skulle aldrig ha kysst henne , men den var underbar....  när hon var ca 10 meter framför mig började jag att springa efter !
hon sprang in i skogen ...

rebeccas perspektiv:

jag kunde inte motstå justin vi drogs till  varandra till slut kysste jag han och kyssen gick över till hångel, jag ville bara skrika ut till justin att han aldrig fick lämna mig och att jag älskar han !
plötsligt hörde jag en röst som jag kände igen ! den kom från justins håll jag kollade och det var mamma ?!!
hon gick med en kille och dom höll varandra i handen ?!!
jag avslutade och fällde en tår sen sprang jag iväg , jag sprang för att jag var ledsen och besviken men oxå för att hon inte skulle se mig .
jag han inte säga att jag var tvungen att gå eller rättare sagt springa...
justin sprang inte efter han måste nog ha trott att jag inte vill kyssas eller nåt , stackars han !
men jag kunde verkligen inte stanna nu....  jag sprang in i skogen , det var kolsvart och det var lite läskigt !
jag sprang, sprang och sprang varför kom jag aldrig ut ur skogen ?! jag sprang ju på stigen...... eller ?
plötsligt hörde jag fotsteg bakom mig och ett flåsande jag kollade bakåt men såg ingenting !
jävlar jag snubblade på en gren ! jag rammlade och mannen tog tag i mig jag skrek och sparkade men han släppte inte mig ?!han höll iför min mun !
- skrik inte det är jag justin !jag började grina ännu mer och slutade sparka o slåss
- justin ! va rädd jag blev, förlåt ! förlåt ! jag älskar dig justin sa jag och rådnade.
- jag älskar dig oxå , men varför sprang du iväg vad hände !?
- jag orkar inte berätta nu men jag såg mamma med en annan kille och det svider verkligen i hjärtat !
- jag vet hur du känner dig mina föräldrar är oxå skilda det kändes som om jag fick en kniv i hjärtat när mamma började att dejta andra killar ....
- justin tänk inte mer på det jag vill inte att du ska vara ledsen! , vart är vi ?, jag är hungrig (det hade typ gått en timme nu )...
jag vet inte men det är ingen ide att försöka hitta hem nu i mörkret , och jag glömde mobilen hemma
- jag med .
- tur att jag tod med mig en filt , 4 mackor och 2 fanta en cola och 1 vattenflaska , jag tog med mig det om någon skulle börja frysa eller bli hungrig ;)
han tog ut sakerna ur väskan som han hade och la filten runt om oss sen gav han mig e fanta och en macka.
- tack justin ! vad skulle jag göra utan dig !?
- sötnos, försök att sova nu
vi kröp nära varandra och det blev faktist varmare, det var lite kyligt nu , tur att det var sommar ....
jag fick en kyss och sen somnade vi båda...




undrar hur det går nu då jag förstår att becca blev ledsen , det blev lite romantiskt där i mitten va !?
det blev ganska lång tycker jag :)
if u like it coment ;)

komentera om ni vill ha nästa chapter snart <3




-

Kommentarer
Postat av: Beckis

Skiit bra novell! Jag vill ha meeeer!! <3

2011-03-11 @ 20:17:04
URL: http://igotbieberfever.blogg.se/
Postat av: Julia

MER MER MER MER MER MER MER MER MER !!!!!!!! <33333

2011-05-05 @ 21:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0