Someday








Justin Bieber är redo att hjälpa damerna lukta precis lagom.
Han avslöjade att han 
valde att skapa en parfym för kvinnliga fans eftersom det sätt en flicka luktar är 
mycket viktig för honom.


Enligt WWD, är Justin Biebers ny parfym som heter Someday. Den pefume är 
marknadsförs genom välgörenhet Ge tillbaka Brands och är inställd på att höja miljoner 
för en mängd välgörenhetsorganisationer inklusive pennor Promise, som bygger skolor,
och Make-A-Wish Foundations.
Medan turnerar världen, säger Justin, "Låt oss vara riktiga, är hur en tjej luktar 
mycket viktigt att en kille! Jag har en sådan djup förbindelse med mina fans, så 
att skapa en doft som jag personligen älskar är ett annat sätt jag kan ge dem 
närmare till min värld. "


"De lät mig verkligen ta ledningen på hela projektet, eftersom jag vet att min 
fläktar bättre än någon annan - från att arbeta med gruppen om utvecklingen av den 
doft sig att hjälpa till att designa flaskan och förpackningen. "förklarade han. 
Denna parfym kommer att finnas i butiker i juni, doften kommer att vara 
erbjuds varierar i pris från $ 35 (1 oz.) till $ 55 (3,4 oz.) 
kanske inte så bra översätt men kan tyvärr inte ändra:(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan int ni ha nån tävling elr nåt där man kan vinna parfymen ? :D

2011-05-22 @ 19:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0